Today's thoughts...

Människor kommer in i ditt liv utav en anledning.
Det är inte alltid vi först förstår eller vet anledningen.
En del stannar en lång tid medans andra stannar bara kort för att lära dig något och vägarna skiljs åt igen.
Livets resa är ett konstant möte med människor och många farväl.
Var tacksam för den tid du får och ta tillvara på den för man vet aldrig vad som väntar.
 
Jag hade idag ett samtal med en man som jag älskar av hela mitt hjärta, han har min respekt, han har ett hjärta av guld, han har en lång livserfarenhet och han har en personlighet som är unik.
Vi tungor talar inte samma språk men våra hjärtan talar samma språk och våra prioriteringar är samma.
Han har uppfostrat sex fantastiska barn.
Jag önskar att det fanns fler män som han på denna jord.
Jag är så tacksam över att jag fick äran att få en plats i hans hjärta.
/Susann
 
 

People come into your life for a reason.
It is not always we first understand or know the reason.
Some stay for a long time while others only stay short to learn something and the roads are separated again.
Life's journey is a constant meeting with people and many goodbyes.
Be grateful for the time you get and take advantage of it because you never know what to expect.

Today I had a conversation with a man that I love with all my heart, he has my respect, he has a heart of gold, he has a long life experience and he has a personality that is unique.
We tongues do not speak the same language but our hearts speak the same language and our priorities are the same.
He has raised six fantastic children.
I wish there were more men like him on this earth.
I am so grateful that I was honored to have a place in his heart.

/Susann

 

 

 

 

Taggar: 2020, comfort zone, diary, global, hope, love, peace, photo, sweden, woman, world;

Kommentera inlägget här :