Good night.

God natt.
Konstaterade precis att jag om några dagar avslutar vecka 5 där jag medvetet dragit mig undan människor pga att minska risken för mig att bli sjuk av Corona viruset.
Tuffa veckor men jämfört med hur jag troligtvis kommer att må om/när jag blir sjuk så är det helt klart värt det.
Den tuffaste tiden var dom första två veckorna och jag funderade på hur jag skulle klara av det.
Sedan blev det lättare, vissa dagar är tuffare än andra. 
Jag försöker att aktivera och skydda mig själv och mina barn.
Jag försöker göra mitt bästa för att underlätta för sjukvården.
Jag följer nyheterna och läser statistik.
En tanke som slår mig är hur sjutton klarar sig människor som lever i år i krig eller kris. Tillsammans är vi starka och tillsammans kan vi underlätta för sjukvården.
Nu är denna fredagen snart slut och jag är redo för att sova.
God natt till er som precis som jag planerar att sova strax. Dröm söta drömmar.
God morgon till dig som börjat en ny dag. Var rädd om dig, jag önskar dig en strålande dag.
Till oss alla låt inte hopper lämna oss.
Detta är tillfälligt.
/Susann
 

Good night.
In a few days I am finishing week 5 where I deliberately pulled myself away from people due to reducing the risk of me getting sick from the Corona virus.
Tough weeks but compared to how I will probably feel if / when I get sick of Corona virus, it is definitely worth it.
The toughest time was the first two weeks and I wondered how I could handle it.
Then it became easier, some days are tougher than others.
I try to activate and protect myself and my children.
I try to do my best to make it easier for healthcare system.
I follow the news and read statistics.
One thought that strikes me is how people are forced of living year after year in war or crisis. Together we are strong and together we can make it easier for healthcare.
Now this Friday is soon over and I'm ready to sleep.
Good night to you as just as I plan to sleep soon. Dream sweet dreams.
Good morning to you who have started a new day. Be carefull out there, I wish you a brilliant day.
To all of us don't let hope leave us.
This is temporary.


/ Susann

 

 

 

 

Taggar: 2020, castle, comfort zone, corona, diary, global, good morning, good night, goodnight, hope, kids, lake, love, ocean, peace, photo, sweden, woman, world;

Kommentera inlägget här :